Toggle mobile menu

November SALE: 25% korting op de hele collectie

Retourneren

Is het mogelijk om producten te retourneren?
Tuurlijk, het is mogelijk om producten te ruilen of retourneren. Wel moet het product voor retourname in aanmerking komen. Is het product voor je op maat gemaakt of volgens je eigen wensen en/of specificaties vervaardigd, dan is retourneren of ruilen helaas niet mogelijk.

Bestellingen kun je ruilen of retourneren binnen 30 dagen nadat je het product hebt ontvangen.

Ruilen of retourneren? Neem eerst even contact met ons op
Wil je iets retour sturen of ruilen? Neem dan altijd eerst even contact met ons op via info@goeds.nl.

Het product kan alleen geretourneerd worden als deze wordt geretourneerd in de originele verpakking, onbeschadigd, compleet, ongebruikt en in de zelfde staat verkeerd als bij de ontvangst van het product.

Meer informatie over de voorwaarden voor ruilen en retourneren vindt je in de toepasselijke algemene voorwaarden.

Hoe kan ik bestelde producten retourneren of ruilen?
Wilt je een product retourneren of ruilen? Dat kan op twee manieren. Hieronder vindt je uitgebreide uitleg per retourmogelijkheid:

  • Meld bij onze klantenservice via info@goeds.nl. Geeft je hierbij gelijk aan of je het product wenst te ruilen of te retourneren.
  • Je ontvangt een bevestiging van het verzoek.
  • Voeg een kopie van de originele factuur toe aan het pakket en de reden van de retourzending.
  • Stuur het product binnen 30 dagen na ontvangst hiervan onbeschadigd en in de originele in nieuw staat verkerende verpakking terug naar ons.

Retourkosten
Voor de zendingen voor retouren worden kosten in rekening gebracht. De retourkosten zijn voor rekening van de koper. De retourkosten zijn €55,- voor het ophalen van de meubels.

Inpakadvies
Onze producten zijn veelal breekbaar. Aangeraden wordt om de originele verpakking inclusief het aanwezige verpakkingsmateriaal te gebruiken. Zo verminder je de kans op beschadiging tijdens verzending.

Voor extra zekerheid, is het ook mogelijk om het pakket verzekerd te verzenden met PostNL. Beschadiging opgelopen bij de retourzending komt voor rekening van de klant.

Beschadigd of verkeerd product ontvangen
Het kan onverhoopt gebeuren dat één van de producten ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch beschadigd is als deze wordt afgeleverd of er een verkeerd product in de bestelling terecht komt.

Binnen 48 uur na ontvangst van het product dient je de juistheid en de staat van de geleverde producten te controleren.

Mocht er iets niet kloppen, vragen wij je direct contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail; info@goeds.nl.