Verzend- en leveringsbeleid
Aflevering
Heeft u een bestelling gedaan bij Goeds, dan kunt u bij groot meubilair een twee persoons levering verwachten. Bij de zending van een kleiner pakket kunt u een levering van PostNL, DHL of DPD verwachten.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen worden binnen de levertermijn welke op product niveau wordt gecommuniceerd op de website geleverd. Heeft u een product op maat of naar uw persoonlijke specificaties laten maken, dan gelden er vaak afwijkende langere levertijden. Bij uw bestelling zal dan een indicatie van de levertijd aan u worden gecommuniceerd.
Afleveren bij u thuis
Wanneer wij direct bij u thuis afleveren, zal in overleg met u een afspraak worden gemaakt omtrent de datum en het tijdstip van de aflevering. Bent u onverhoopt verhinderd op het afgesproken moment, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 48 uur voor de geplande levering aan ons te melden. Is er op het moment van aflevering niemand aanwezig en heeft u ons hier niet tijdig over bericht, dan zijn wij genoodzaakt de extra door ons gemaakte kosten bij u in rekening te brengen.
Eventuele verzendkosten
Aan de aflevering kunnen verzendkosten zijn verbonden. De hoogte van deze kosten worden bij de bestelling met u gecommuniceerd. (Eventuele berekende verzendkosten zijn inclusief BTW).
Ruilen & Retourneren
Is het mogelijk om producten te retourneren?
Het is mogelijk om producten te ruilen & retourneren bij Goeds. Wel moet uw product voor retourname in aanmerking komen. Is het product voor u op maat gemaakt of volgens uw wensen en/of specificaties vervaardigd, dan is retourneren of ruilen helaas niet mogelijk.
Online bestellingen kunt u retourneren of ruilen binnen 14 dagen nadat u het product heeft ontvangen. In de winkel gekochte producten mag u binnen 14 dagen na de aankoop ruilen, mits u over het originele aankoopbewijs beschikt.
Ruilen of retourneren? Neem eerst even contact met ons op
Neemt u – wanneer u wilt ruilen of een product wilt retourneren, altijd eerst contact op met onze klantenservice via info@goeds.nl Na het verstrijken van deze periode is het helaas niet meer mogelijk om de producten te retourneren of te ruilen, tenzij u daarover een afwijkende afspraak met ons hebt gemaakt. (Indien wenselijk kunt u gebruik maken van het Modelformulier voor herroeping.)
Het product kan alleen geretourneerd worden als deze wordt geretourneerd in de originele verpakking, onbeschadigd, compleet, ongebruikt en in de zelfde staat verkeerd als bij de ontvangst van het product. Meer informatie over de voorwaarden voor ruilen en retourneren vindt u in de toepasselijke algemene voorwaarden. Graag verwijs ik je hiervoor naar het document op onze website.
Hoe kan ik op goeds.nl bestelde producten retourneren of ruilen?
Wilt u een product retourneren of ruilen? Dat kan op twee manieren. Hieronder vindt u uitgebreide uitleg per retourmogelijkheid.
1. Retourneren per (pakket)post
- Meld bij onze Klantenservice dat u een artikel wilt retourneren via info@goeds.nl. Geeft u hierbij gelijk aan of u het product wenst te ruilen of te retourneren.
- U ontvangt een bevestiging van het verzoek met een retourcode.
- Voeg een kopie van de originele factuur toe aan het pakket en noteer hierop de retourcode en de reden van de retourzending.
- Stuur het product binnen 14 dagen na ontvangst hiervan onbeschadigd en in de originele in nieuw staat verkerende verpakking terug naar Goeds.
Het retouradres is:
Goeds, Kaapstadweg 35, 1047 HG Amsterdam
- Nadat wij het pakket in goede orde hebben ontvangen en deze aan de retourvoorwaarden voldoet, ruilt Goeds het artikel om (indien voorradig) of stort het aankoopbedrag uiterlijk binnen 30 dagen terug op uw rekening (gerekend vanaf het moment van terugsturen).
Kosten
De kosten verbonden aan de retourzending zijn voor uw rekening.
Wij zijn helaas genoodzaakt de kosten van pakketten die onder rembours of ongefrankeerd naar Goeds aan u door te berekenen.
Inpakadvies
Onze producten zijn veelal breekbaar. Aangeraden wordt om de originele verpakking inclusief het aanwezige verpakkingsmateriaal te gebruiken. U vermindert zo de kans op beschadiging tijdens verzending aanzienlijk. Voor extra zekerheid, is het ook mogelijk om uw pakket verzekerd te verzenden met PostNL. Beschadiging opgelopen bij de retourzending komt voor uw rekening.
Beschadigd of verkeerd product ontvangen
Het kan onverhoopt gebeuren dat één van de producten ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch beschadigd is als deze wordt afgeleverd of er een verkeerd product in uw bestelling terecht komt. Binnen 48 uur na ontvangst van het product dient u de juistheid en de staat van de geleverde producten te controleren.
Mocht er iets niet kloppen, vragen wij u onverwijld contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail info@goeds.nl.
Producten die u in de winkel koopt, kunt u ter plekke omruilen. Voor online bestelde producten zorgen wij dat u het juiste of onbeschadigde product zo spoedig mogelijk thuis ontvangt.
Klachtenprocedure van Goeds
Bent u niet tevreden over de verzending, afhandeling of service van Goeds of heeft u een klacht over een product, neem dan altijd contact met ons op. Wij zullen samen met u proberen tot een oplossing te komen.
Heeft u een klacht, verbeterpunten of tips voor Goeds? Dat horen we graag van u omdat Goeds graag goede service verleent. Goeds zal dit, wanneer terecht, zeker serieus nemen en behandelen. Een klacht, goede tip of verbeterpunt kunt u mailen naar info@goeds.nl of verstuur schriftelijk naar:
Goeds
T.a.v. Afdeling klantenservice
Kaapstadweg 35
1047 HG Amsterdam
Na ontvangst wordt uw klacht binnen 14 dagen inhoudelijk door ons beantwoord.